Om Oss

Kort Om BevisshetsSkolen AS

Historien bak konseptet

Bevissthetsskolen så dagens lys tilbake i 2003. Kvinnen bak konseptet er Monica Solheim, tidligere frisør. Hun har i dag opphavskvinnen bak Bevissthetsendringen og andre liknende bevisstgjøringskonsepter.

Skolen i sin helhet ble startet med tanke på utvidelse av det allerede etablerte konseptet Bevissthetssendring. Tanken var også å kunne støtte oppunder kursplanen til utdanningen av nye lærere som også ønsket å tilby muligheten til å gjennføre en Bevisshetsendring.

Navnet Bevissthetsskolen kom først på plass i 2014 og skolen er i hovedsak Monica Solheim, i egen person. Ved behov leies det inn ressurspersoner og lærere. I dag er det to ferdigutdannede lærere i Norge. Nummer 3 og 4 kommer på plass så fort de nye prosjektavtalene kommer på plass. Tanken er å utdanne lærere fortløpende, men dette avhenger av mengende oppdrag som er tilgjengelig.

Utdannede Formidlere

Gabrielle Hovland
Kim Engebretsen
Beate Pedersen